» Zasady wysyłki

Zasady wysyłki



Zasady wysyłki towaru
alt

1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
2. Czas realizacji zamówienia jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
3. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji od zaksięgowania wpłaty + przewidywany czas dostawy

Przesyłki dostarcza:
altPoczta Polska - paczka priorytetowa, czas dostawy 2-3 dni robocze

Przesyłki kurierskie, szacunkowy czas realizacji - 1 dzień roboczy  alt
Towary, dostępne na magazynie, wysyłamy w ciągu 1 dnia, maksymalny czas oczekiwania to 2 dni robocze.
altPrzedstawiciel – na terenie Bydgoszczy i okolic – bezpłatnie w ten sam dzień,
inne miejscowości - termin wg indywidualnych ustaleń

4. Koszt wysyłki w Polsce towaru mieści się w granicach 0 - 29 zł w zależności od wybranego sposobu wysyłki
i płatności. W przypadku towaru o wartości powyżej 350zł wysyłka jest gratis.
Opłaty za przesyłkę towaru uzależnione są od wagi towaru i wybranej opcji dostawy wg. poniższej tabeli
(podano ceny brutto):
  
Paczka Kurierska
do 5 kg
Paczka Kurierska
do 10 kg
Paczka Pocztowa
Priorytetowa do 5kg
 
23.90 zł 28.98 zł 14,50 zł  
 




Koszt dostawy zostanie automatycznie doliczony do wartości towaru w koszyku. Obie kwoty (wartość przesyłki i koszt dostawy) składają się na ostateczny koszt zamówienia. Podany on będzie w zamówieniu, który można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu zamówienia oraz wybraniu formy płatności i sposobu dostawy.
W przypadku wysyłki paczek za granicę sklep zastrzega sobie prawo do zmian kosztów wysyłki, na zgodny z cennikiem Poczty Polskiej. Ceny przesyłek zagranicznych kształtują się na poziomie 50-100zł. W przypadku zainteresowania wysyłką zagraniczną prosimy o wcześniejszy kontakt.
 
5. Sklep internetowy DentaSfera.pl nie odpowiada za opóźnienia dostawy wynikające z winy firmy przewozowej. W przypadku wystąpienia opóźnień, prosimy o kontakt - interweniujemy wówczas w firmie przewozowej w celu przyspieszenia dostawy.

Przejdź do strony głównej